Сьогодні відбулася презентація нового корпоративного стилю KIDDISVIT для співробітників компанії.
Ми готувалися до цієї події чотири місяці.
Обирали концепцію, сперечалися, потім остаточно закохалися в новий стиль KIDDISVIT і вирішили поділитися змінами з усією компанією.
Отже, ми прикрасили офіс в нових корпоративних кольорах: синій, зелений і блакитний.
Запросили понад 100 співробітників KIDDISVIT і показали те, над чим так довго працювали разом з маркетинговою компанією Aimbulance.
Павло Овчинніков, CEO KIDDISVIT, презентуючи оновлене лого не став приховувати, що синій вже давно є його улюбленим кольором.
А Ольга Овчиннікова додала, що задумалася про необхідність змінити айдентику компанії ще під час підготовки до 20 річчя KIDDISVIT.
Презентація завершилася оплесками, позитивними відгуками, невеликим фуршетом і яскравою фотосесією.
А вже з наступного тижня ми плануємо активно впроваджувати зміни, адже «давай після Нового Року» - це точно не про KIDDISVIT.
P.S. KIDDISVIT планує зустрічати Новий рік вже в новому стилі!