Сервісний центр

"ІГРАШКИ KIDDISVIT ПОВИННІ ПРИНОСИТИ РАДІСТЬ"

Сервісний центр Компанії KIDDISVIT завжди готовий допомогти, щоб це було так, навіть якщо з вашою іграшкою щось трапилося. Якщо у вас зламалася іграшка, загубилися деталі або виникли будь-які інші проблеми - співробітники сервісного центру KIDDISVIT з радістю допоможуть вам за максимально стислий термін вирішити будь-яку проблему.

Телефони:

Адреса: м. Дніпро вул. Варварівська 32

Skype: service_kiddisvit

Почта: v.jacyk@kiddisvit.ua

 

Що робити якщо у мене зламалася іграшка?

Перше, що потрібно зробити. це замінити батарейки в іграшці. Це найпростіший і єдиний вид ремонту, який ми рекомендуємо робити самостійно.

Якщо заміна батарейок не допомогла, зверніться за консультацією до наших фахівців, вони допоможуть. Зробити це можна зателефонувавши до сервісного центру +380675612294 (є Viber) або +380957591292. Пошта: v.jacyk@kiddisvit.ua

Можна зняти фото чи відео несправності і відправити до вайбера.

Які товари Ви ремонтуєте?

Ми займаємося гарантійним, післягарантійним і платним ремонтом всіх товарів, постачальником яких є компанія KIDDISVIT.

Як мені дізнатися постачальника моєї іграшки?

Зверніть, будь ласка, вашу увагу на стікер, який часто розташований біля штрих-коду на упаковці. На стікері є вся інформація про виробника і постачальника. Крім того, на наших іграшках Ви завжди можете знайти наш оновлений логотип.

Що робити, якщо ми вже викинули упаковку і немає можливості перевірити постачальника?

Зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки +380675612294 (є Viber). Співробітники сервісного центру допоможуть вам ідентифікувати постачальника іграшки за її фотографією.

Як передати товар на ремонт?

Для ремонту товару звертайтеся до нашого сервісного центру, розташованого за адресою: м Дніпро, вул. Варварівська, 32. Години роботи - з 9:00 до 18:00 в будні дні. На прохідній необхідно подзвонити у двері і повідомити, що вам потрібно пройти в сервісний центр.

Сервісний центр розташований в Дніпрі, що робити якщо я з іншого міста?

Ви можете відправити нам товар адресною доставкою, скориставшись послугами кур'єрської служби Нова Пошта, УкрПошта або JustIn. Доставку слід виконати на: ТОВ Киддисвит, телефон +380678805518, м Дніпро НП №28. Після відправки потрібно повідомити номер декларації. Є також можливість адресної доставки, в даному випадку всю інформацію прохання уточнити по телефону:+380675612294 (є Viber).

Хто сплачує доставку?

На протязі дії гарантійного терміну доставка товару в обидва боки є безкоштовною. Після закінчення гарантійного терміну доставку товару оплачує клієнт.

Яка середня тривалість ремонту?

2 дні з моменту отримання товару.

Яка вартість послуг діагностики?

Діагностика безкоштовна.

Яка середня вартість ремонту?

10-15% від вартості товару.

Ви надаєте гарантію на ремонт?

Так, гарантія на ремонт становить від 30 до 90 днів в залежності від виду ремонту.

Які існують умови повернення та обміну іграшки?

З умовами повернення іграшки можна ознайомитися тут.

Які послуги надає сервісний центр?

З повним переліком послуг сервісного центру можна ознайомитися тут.

Термін дії гарантії
Термін дії гарантії

Термін дії гарантії на бренди

Обмін і повернення
Обмін і повернення

Умови обміну та повернення товару

Послуги сервісного центру
Послуги сервісного центру

Перелік послуг сервісного центру