Обмін і повернення

ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист прав споживачів

Обмін і повернення товару

Новий товар можна повернути протягом 14 днів з дня покупки.

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» і ст.9 покупець може протягом двох тижнів поміняти товар на такий самий, якщо:

  • товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формою.
  • не є можливим застосовувати за призначенням, але за умови, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.
Умови повернення товару:
  • Товар не був у експлуатації (використанні)
  • Товар в працездатному стані (не зламаний)
  • У вас є чек або видаткова накладна на покупку товару.

Збережений товарний вигляд виробу і комплектуючих. Відсутні механічні пошкодження або сліди використання, присутні заводські пломби, захисні плівки, є документація, яка була в упаковці з пристроєм;

Вимоги споживача будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути штрих код і заповнений гарантійний талон.

Якщо товар зламався в процесі експлуатації

У Законі України «Про захист прав споживача» в ст.8, йдеться про те що, якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей.

Суттєвими недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з'явився з вини виробника і після ремонту з'являється знову з незалежних від покупця причин і при цьому ще наділяється хоча б одною з цих характерних ознак:

  • Усунення його взагалі неможливо. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті мають бути вказані «суттєві недоліки» придбаного товару.
  • На його усунення потрібно більше двох тижнів
  • Він якимось чином змінює товар, що вже не входить в частину договору про покупку.
Інструкція до товару

Також варто звернути увагу на те, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:

  • перед тим, як використовувати товар, потрібно вивчити правила з експлуатації товару, які додаються до нього
  • у випадках, коли умови з використання купленого товару не є зрозумілими, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи, що зазначена в документах і виконує дані функції
  • використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця
  • щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника або в разі відсутності їх, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії.
Відмова в обміні

Є причини, за якими Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші. наприклад:

  • з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів
  • товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і має якісь дефекти, що виникли з вини покупця
  • під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розбирання, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування
  • відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.
Поділися цією статтею з іншими татами і мамами: