У Новий рік в Новому стилі: редизайн KIDDISVIT

KIDDISVIT представив новий логотип і нову айдентику компанії, розробкою якого займалося маркетингове агентство Aimbulance.

 

«Перед нами стояло завдання - зробити логотип більш сучасним, оновити стилістику і підкреслити місію компанії: наповнюємо дитинство». - каже Роман Гавриш, керуючий партнер Aimbulance.

 

«Ідея нового стилю народжена з назви KIDDISVIT. Ми «оживили» частини букв в слові KIDDISVIT і перетворили їх у фігурки дітей »! - додав він.

 

Маленькі герої KIDDISVIT: веселі, активні і рухливі, символізують мир дитинства, який наповнює компанія.

 

Адже товари KIDDISVIT - невід'ємна частина дитинства кожної дитини.

 

«З моменту заснування KIDDISVIT постійно змінюється. Ми розвиваємося, розширюємо асортимент, покращуємо сервісне обслуговування, вдосконалюємося ». - зазначив CEO KIDDISVIT Павло Овчинніков.

 

«Ми прагнемо бути краще! Щоб, вибираючи іграшки KIDDISVIT, клієнти бачили в нас надійного партнера, а ПОКУПЦІ - довірялі якості.

Так само динамічно змінюється ринок іграшок, стає більш технологічним, тому зміна айдентики компанії - це правильно і логічно.

 

Незмінними ж залишаються місія і цінності KIDDISVIT, з якими продовжуємо розвиток». - додав Павло Овчинніков.

 

"Змінюємося ми, змінюється світ навколо нас, змінюється наш споживач. Зміна візуального мови комунікації - це крок назустріч поколінню Digital.

Нам важливо бути близькими і зрозумілими нашій новій цільовій аудиторії. KIDDISVIT - це більше, ніж дистриб'ютор, це ще й серйозний виробник контенту.

 

У компанії великий обсяг візуальних елементів: від упаковки до рекламних кампаній і мультимедійного контенту для дітей.

 

KIDDISVIT рекламує товари інших брендів і новий логотип не повинен перетягувати на себе увагу і відволікати від продукту ». - так пояснила нове креативне рішення керівник відділу маркетингових комунікацій KIDDISVIT Віра Ковтун

.

 

KIDDISVIT отримав динамічний і сучасний стиль.

 

Безсумнівно, нова візуальна мова торкнеться всієї айдентики компанії.

 

«Логотип KIDDISVIT став більш" friendly "з ним можна працювати і розвивати в графічну систему бренду, він відмінно лягає не тільки на принт, але і на всі Digital-інструменти». - зазначила Ольга Овчиннікова, маркетинг директор KIDDISVIT.

"Оцінити обсяг і якість виконаної роботи можна буде через 2-3 місяці тому зараз KIDDISVIT в процесі змін.

 

Перші зміни будуть представлені ринку вже з наступного тижня". - поділилася Ольга Овчиннікова.

 

 

 

 

Поділися цією статтею з іншими татами і мамами: