KIDDISVIT представив новий логотип і нову айдентику компанії, розробкою якого займалося маркетингове агентство Aimbulance.
«Перед нами стояло завдання - зробити логотип більш сучасним, оновити стилістику і підкреслити місію компанії: наповнюємо дитинство». - каже Роман Гавриш, керуючий партнер Aimbulance.
«Ідея нового стилю народжена з назви KIDDISVIT. Ми «оживили» частини букв в слові KIDDISVIT і перетворили їх у фігурки дітей »! - додав він.
Маленькі герої KIDDISVIT: веселі, активні і рухливі, символізують мир дитинства, який наповнює компанія.
Адже товари KIDDISVIT - невід'ємна частина дитинства кожної дитини.
«З моменту заснування KIDDISVIT постійно змінюється. Ми розвиваємося, розширюємо асортимент, покращуємо сервісне обслуговування, вдосконалюємося ». - зазначив CEO KIDDISVIT Павло Овчинніков.
«Ми прагнемо бути краще! Щоб, вибираючи іграшки KIDDISVIT, клієнти бачили в нас надійного партнера, а ПОКУПЦІ - довірялі якості.
Так само динамічно змінюється ринок іграшок, стає більш технологічним, тому зміна айдентики компанії - це правильно і логічно.
Незмінними ж залишаються місія і цінності KIDDISVIT, з якими продовжуємо розвиток». - додав Павло Овчинніков.
"Змінюємося ми, змінюється світ навколо нас, змінюється наш споживач. Зміна візуального мови комунікації - це крок назустріч поколінню Digital.
Нам важливо бути близькими і зрозумілими нашій новій цільовій аудиторії. KIDDISVIT - це більше, ніж дистриб'ютор, це ще й серйозний виробник контенту.
У компанії великий обсяг візуальних елементів: від упаковки до рекламних кампаній і мультимедійного контенту для дітей.
KIDDISVIT рекламує товари інших брендів і новий логотип не повинен перетягувати на себе увагу і відволікати від продукту ». - так пояснила нове креативне рішення керівник відділу маркетингових комунікацій KIDDISVIT Віра Ковтун
.
KIDDISVIT отримав динамічний і сучасний стиль.
Безсумнівно, нова візуальна мова торкнеться всієї айдентики компанії.
«Логотип KIDDISVIT став більш" friendly "з ним можна працювати і розвивати в графічну систему бренду, він відмінно лягає не тільки на принт, але і на всі Digital-інструменти». - зазначила Ольга Овчиннікова, маркетинг директор KIDDISVIT.
"Оцінити обсяг і якість виконаної роботи можна буде через 2-3 місяці тому зараз KIDDISVIT в процесі змін.
Перші зміни будуть представлені ринку вже з наступного тижня". - поділилася Ольга Овчиннікова.