Діти з обмеженими можливостями – це особлива група. Часто стан їхнього здоров'я стає на заваді повноцінному розвитку та знайомству з навколишнім світом.

 

Такі діти мають комплекс різних порушень розвитку. У когось страждає опорно-руховий апарат, мова, є порушення слуху, зору, інтелекту. Наявні розлади емоційно-вольової сфери, затримка розвитку.

 

Відомий педагог і вчений, Марія Монтессорі, встановила взаємозв'язок між рухами рук і розвитком мовленнєвого апарата дітей. Вона прийшла до висновку, що рівень ручної вмілості впливає на розвиток мови у дітей.

 

Це пов'язано з тим, що певні відділи головного мозку, один із яких відповідає за мову, а другий – за координацію рухів пальців рук, розташовані близько.

 

Отже, розвиваючи дрібну моторику, ми активізуємо відповідні відділи мозку, впливаючи на сусідні зони, а це своєю чергою дає поштовх до розвитку мовлення дитини.

 

Психологи та реабілітологи «Центру реабілітації, фізичної терапії та інклюзивного навчання ім. Святого праведного Іоанна»  рекомендують асортимент іграшок, необхідних для корекційних занять удома з дітьми, стан яких потребує педагогічної та фізичної корекції.