Інститут наставництва в KIDDISVIT

 

Проект «Інститут наставництва в KIDDISVIT» існує більше 6-ти років. Це важливий елемент розвитку корпоративної культури та керованої системи адаптації персоналу. І сьогодні ми хочемо розповісти про це докладніше разом з Операційним директором компанії KIDDISVIT - Тетяною Денисюк.

 

- Пані Тетяно, навіщо потрібен Інститут наставництва і коли виникла ідея запустити проект?

 

- Люди, які потрапляють в новий колектив, зазвичай соромляться задавати питання, і просити допомоги у колег. Ми в KIDDISVIT для себе вирішили цю проблему завдяки створенню Інституту наставництва. Тепер у кожного нового співробітника, що приходить до нас в компанію на випробувальний термін, є свій особистий наставник, який і допоможе, і відповість на всі запитання!

 

 

Ідея наставництва виникла ще в 2011, але тільки у 2012 році ми запустили пілотний набір наставників. Тоді було відібрано 11 співробітників. Система змінювалася і удосконалювалася, за цей час ми навчили більше 50 співробітників. Днями стартувала нова група, що складається з 21-го потенційного наставника, попереду у них багато цікавого.

 

Варто зазначити, що без підтримки CEO компанії KIDDISVIT - Павла Валентиновича Овчинникова, даний проект було б складно реалізувати. Примітно і те, що першу мотиваційну зустріч з наставниками і ознайомчу зустріч з новачками традиційно проводить особисто Павло Валентинович.

 

- Яка основна мета проекту?

 

- Мета проекту - підготувати наставників, розкрити їх потенціал, дати знання та інструменти для роботи з новачками, що в результаті робить процес входження в посаду легшим для самого співробітника і ефективнішим для компанії.

 

- Хто такі наставники в KIDDISVIT?

 

- Наставники - це опора компанії, це наш кадровий резерв. Саме вони допомагають новим співробітникам адаптуватися, навчають внутрішнім процесам, транслюють цінності і місію компанії, задають стандарт роботи. Наставник є представником компанії для нового співробітника, а також представляє інтереси співробітника в стосунках з компанією. Саме наставники потрапляють до кадрового резерву компанії, отримують можливість навчатися, отримують винагороду за наставництво.

 

 

- Чи вистачає у однієї людини компетенцій, щоб навчити нового співробітника всім бізнес-процесам в компанії?

 

- Наставництво - це не природжений дар, а професійна майстерність. Коли у наставника не вистачає якихось знань, йому допомагає крос-наставник з іншого підрозділу. Співробітники кооперуються і навчають підопічних один одного. Це відмінна практика, яка не тільки дозволяє максимально комфортно адаптувати новачка, але і покращує комунікації між співробітниками.

 

 

- Як стати наставником в KIDDISVIT?

 

- Наставником може стати лише успішний співробітник. Особистий успіх гарантує, що ця людина є професіоналом і може передати свої знання колезі. Також всередині компанії є чіткі критерії для кандидатів в наставники:

 

  • досвід роботи в компанії більше 1 року;
  • бажання бути наставником;
  • високий рівень лояльності до компанії;
  • здатність до конструктивної критики;
  • комунікативні навички;
  • системне уявлення про роботу свого підрозділу і підприємства в цілому;
  • високі показники ефективності і результативності;
  • і звичайно ж - ініціативність.

 

- На розвиток яких навичок, умінь і компетенцій ви робите акцент при створенні програми навчання для наставників?

 

- Ми розвиваємо: вміння навчати і давати зворотний зв'язок, мотивувати і надихати, стресостійкість, емоційний інтелект, а також важливі навички, такі як планування і контроль.

 

Я думаю, що наставники в KIDDISVIT - це майбутнє компанії. Це люди, які завжди готові підтримати колегу. Я бажаю кожному наставнику професійного зростання і завжди бути «на одній хвилі» зі своїми підопічними!

 

Поділися цією статтею з іншими татами і мамами: