Продавець-консультант в магазині - це головний гуру!
Експерт і порадник, який повинен, як чарівник занурити батьків у світ дитячих мрій.
Детально розповісти покупцю про асортимент товару, а головне почути «запит», дитячу мрію за якою, власне, і прийшли батьки.
«Різновид товарів в магазинах оновлюється досить часто, кількість новинок, різноманітність брендів - «тягне» на солідний тритомник.
Для того, щоб розбиратися в новинках «дитячого світу» продавцеві-консультантові просто необхідний свіжий освітній кейс», - каже Оксана Борсук, керівник Академії KIDDISVIT.
"Проект регіональних презентацій став своєрідною системою для розвитку не тільки співробітників компанії, але і продавців-консультантів наших партнерів: роздрібних магазинів і e-commers."
Регіональними презентаціями за 2019 рік охоплено понад півтисячі продавців-консультантів в п'яти містах України: Київ, Львів, Одеса, Харків, Дніпро.
Для порівняння, за 2018 рік було навчені тільки 400 осіб.
Програма Академії KIDDISVIT розроблена фахівцями компанії на основі кращих українських практик та унікального власного досвіду.
Механізм роботи освітнього проекту простий:
Продакт-тренери Академії KIDDISVIT збирають в певному місті групу продавців-консультантів, зазвичай кількість бажаючих сягає до 100 осіб.
На курс навчання приймають продавців з різних торгівельних мереж, які займаються реалізацією товару компанії KIDDISVIT, для того що б знайомити продавців-консультантів з новинками асортименту.
Тут абсолютно немає шкільного зубріння.
Серйозні дорослі люди на період тренінгу стають трохи дітьми.
Адже «закохатися» в товар як дитина, можна тільки відчувши себе на її місці.
Саме тому навчання проходить у інтерактивному форматі!
Під час навчання учасники регіональних презентацій дивляться відео-огляди блогерів, беруть участь в «розпакуванні», змагаються у вікторинах, борються за призи, і поступово «закохуються» в товар.
Аби потім так само захоплено розповідати про ту чи іншу іграшку потенційному покупцеві.
Самі учасники регіональних презентацій у захваті від підходу у формі гри.
«Презентація нових брендів насичена цікавими новинками. Були ігри та конкурси», - говорить старший продавець Епіцентру Тетяна Рябовол.
«Нам необхідно розібратися в масі нових брендів, запам'ятати численні нюанси.
Здається, іграшки - ну, що тут складного?
Але ж важливо розуміти на яку аудиторію спрямована та чи інша позиція лінійки бренда, дітям якого віку буде цікава і корисна ця іграшка. Академія KIDDISVIT дає можливість складне осягати в формі гри», - ділиться враженням Олена Целюх, продавець-консультант магазину Мега Антошка.
Цьогорічні регіональні презентації від Академії KIDDISVIT вже позаду.
В результаті ми побачили професійне зростання продавців-консультантів, які відтепер - експерти в асортименті KIDDISVIT.
Впевнені, що український покупець отримає гідну консультацію по товарах KIDDISVIT, яка допоможе їм зробити усвідомлений вибір іграшки для розвитку та розваг малюків.