Регіональні презентації KIDDISVIT

Продавець-консультант в магазині - це головний гуру!

 

Експерт і порадник, який повинен, як чарівник занурити батьків у світ дитячих мрій.

 

Детально розповісти покупцю про асортимент товару, а головне почути «запит», дитячу мрію за якою, власне, і прийшли батьки.

 

 

«Різновид товарів в магазинах оновлюється досить часто, кількість новинок, різноманітність брендів - «тягне» на солідний тритомник.

 

Для того, щоб розбиратися в новинках «дитячого світу» продавцеві-консультантові просто необхідний свіжий освітній кейс», - каже Оксана Борсук, керівник Академії KIDDISVIT.

 

"Проект регіональних презентацій став своєрідною системою для розвитку не тільки співробітників компанії, але і продавців-консультантів наших партнерів: роздрібних магазинів і e-commers."

 

 

 

 

Регіональними презентаціями за 2019 рік охоплено понад півтисячі продавців-консультантів в п'яти містах України: Київ, Львів, Одеса, Харків, Дніпро.

 

Для порівняння, за 2018 рік було навчені тільки 400  осіб.

 

Програма Академії KIDDISVIT розроблена фахівцями компанії на основі кращих українських практик та унікального власного досвіду.

 

Механізм роботи освітнього проекту простий:

 

 

Продакт-тренери Академії KIDDISVIT збирають в певному місті групу продавців-консультантів, зазвичай кількість бажаючих сягає до 100 осіб.

 

На курс навчання приймають продавців з різних торгівельних мереж, які займаються реалізацією товару компанії KIDDISVIT, для того що б знайомити продавців-консультантів з новинками асортименту.

 

Тут абсолютно немає шкільного зубріння.

 

Серйозні дорослі люди на період тренінгу стають трохи дітьми.

 

 

Адже «закохатися» в товар як дитина, можна тільки відчувши себе на її місці.

 

Саме тому навчання проходить у інтерактивному форматі!

 

Під час навчання учасники регіональних презентацій дивляться відео-огляди блогерів, беруть участь в «розпакуванні», змагаються у вікторинах, борються за призи, і поступово «закохуються» в товар.

 

 

Аби потім так само захоплено розповідати про ту чи іншу іграшку потенційному покупцеві.

 

 

Самі учасники регіональних презентацій у захваті від підходу у формі гри.

 

«Презентація нових брендів насичена цікавими новинками. Були ігри та конкурси», - говорить старший продавець Епіцентру Тетяна Рябовол.

 

«Нам необхідно розібратися в масі нових брендів, запам'ятати численні нюанси.

 Здається, іграшки - ну, що тут складного?

 Але ж важливо розуміти на яку аудиторію спрямована та чи інша позиція лінійки бренда, дітям якого віку буде цікава і корисна ця іграшка. Академія KIDDISVIT дає можливість складне осягати в формі гри», - ділиться враженням Олена Целюх, продавець-консультант магазину Мега Антошка.

 


 

 

Цьогорічні регіональні презентації від Академії KIDDISVIT вже позаду.

 

В результаті ми побачили професійне зростання продавців-консультантів, які відтепер -  експерти в асортименті KIDDISVIT.

 

Впевнені, що український покупець отримає гідну консультацію по товарах KIDDISVIT, яка допоможе їм зробити усвідомлений вибір іграшки для розвитку та розваг малюків.

Поділися цією статтею з іншими татами і мамами: