Оголошено переможців Startup Challenge!

Переможці конкурсу інноваційних іграшок отримають гроші на розвиток продукту, консультації з розробки бізнес-моделі та продукту, менторські сесії та PR-підтримку.

Компанія KIDDISVIT і UNIT.City оголосили трьох переможців Startup Challenge - Іграшки в Україні: ідея, розробка, світове визнання.

На участь у конкурсі Startup Challenge подалися 45 стартапів, серед пропозицій - креативні та інноваційні розробки іграшок.

Фінал #StartupChallenge відбувся у форматі пітчингу ідей та дискусій.

За головний приз конкурсу змагалися 13 претендентів.

Були представлені пневматичні роботизовані конструктори, настільні ігри для здорової та відкритої комунікації, навчальний конструктор у вигляді супутника з функціоналом справжнього супутника для майбутніх космічних інженерів, а також робот, що заміняє 100 розвиваючих іграшок, казка, у якій дитина може стати головним героєм, багато інших крутих ідей.

Журі конкурсу, до складу якого увійшли Андрій Длігач, генеральний директор Advanter Group, Костянтин Євтушенко, керуючий партнер UNIT.City, Павло Овчинніков, співзасновник і СЕО групи компаній KIDDISVIT, Андрій Гулій, керівник відділу аналітики INDAX, визначило трьох переможців.

Перше місце конкурсу інноваційних дитячих іграшок дісталося Владу Котову та команді проєкту Nanit. Вони представили унікального робота, який заміняє 100 роботів, що навчають. Цікаво, що один такий робот рятує планету від 50 кг пластику!

Команда Nanit отримає 100 000 гривень на розвиток продукту, що включають у себе:

- грошовий приз;

- 3 місяці у NEST Hub (інноваційний простір для стартапів, де проходять акселерації, нетворкінг, інші заходи в екосистемі community UNIT.City);

- менторство від виробничого акселератора INDAX;

- консультації з розробки продукту у лабораторії Fablab Fabricator;

- PR-підтримку.

Призи за 2-3 місце - менторство від Павла Овчіннікова, CEO компанії KIDDISVIT та 1 місяць у NEST Hub.

2 місцеZNAYOMCI, бренд настільних ігор для здорової та відкритої комунікації. У його основі — дослідження соціальної психології, що роблять продукт дієвим і по-справжньому цікавим.

3 місце зайняли інтерактивні набори театру тіней Delight, створені для домашніх театральних пригод із тінню.

Семикласник Лев Ярош отримав приз глядацьких симпатій за свою розробку - настільну гру «Середзем’я».

Серед ключових критеріїв журі для визначення переможців - чіткість і зрозумілість продукту, цінність інновації, конкурентоспроможність, бізнес-модель і готовність до масштабування.

«Наша спільна мета – дати масштабний поштовх ринку інновацій у галузі дитячих іграшок в Україні, втілювати нові ідеї, зробити світ цікавішим для дітей. Ми хочемо об'єднати та підтримати українських розробників, надихнути на реалізацію яскравих і сміливих ідей! Адже українські розробники мають посісти гідне місце на світовому ринку іграшок - українські іграшки варті світового визнання!» - зазначив Павло Овчинніков, СЕО групи компаній KIDDISVIT, співорганізатор Startup Challenge.

Startup Challenge став стартовою платформою для українських розробників і винахідників ігор та іграшок зі світовим потенціалом, дав можливість заявити про себе.

Об'єднав українських розробників, створив професійне ком'юніті у сфері дитячих іграшок. 

Поділися цією статтею з іншими татами і мамами: