Пандемія коронавірусу створила загальний стрес для світу та країни.
Карантин лишив можливості працювати у звичному режимі, а лікарі та керівництво країни закликають людей залишатися вдома, аби перервати ланцюжок розповсюдження інфекції.
Аби роз’яснити людям усі ризики ситуації – потрібно говорити та пояснювати, а також доводити власним прикладом!
До людей апелюють зірки та лідери думок з екранів телевізорів та смартфонів.
Тож коли команда Hunky Production поділилась ідеєю створення соціального відео, заклик якого – Залишайся вдома, СЕО компанії KIDDISVIT Павло Овчинніков, не вагаючись погодився.
«Я з радістю долучився до творчої та важливої ініціативи та взяв участь у зйомках соціального відео. Бо ми маємо усвідомлювати КАРАНТИН – не канікули і не відпустка! І його варто дотримуватись, аби скоріше життя повернулось до звичного ритму».
У відео Павло Овчинніков звертається до цільової аудиторії компанії KIDDISVIT, до батьків. Закликає їх присвятити цей час дітям!
Отже режим самоізоляції – явище тимчасове.
Заради здоров’я та життя кожного з нас #залишайсявдома!