Креативні ідеї, корисні кейси, нові тренди! IV Бізнес-конференція "Ринок іграшок. Час змін"

Більше 100 представників ринку дитячих іграшок зібрала  масштабна та єдина галузева подія в Україні - IV Бізнес-конференції "Ринок іграшок. Час змін"

 

 

Ваче Давтян підприємець та бізнес тренер "Школи розвитку лідерів Leaderway” поділився корисними навичками лідера. На його думку в цифрову епоху змін,  лідери сповнені абсолютно іншими якостями і мають новими ролі: візионерів, авторитетів, товаришів та вчителів.

 

 

Так приміром – візионер, - це людина, бізнес якої успішний не лише завдяки його навичкам та вмінням, але й завдяки  «шостому» чуттю, інтуїції, наявність яких  навіть пояснити складно. 

 

В  режимі дискусії Віктор Дубровін СЕО AIMBULANCE, Ольга Худан, комерційний директор BONTOY, Ольга Овчиннікова маркетинг директор KIDDISVIT, Тетяна Каченюк, комерційний директор ICTV,  Ірина Окішор –Лазарєва, директор AIR NETWORKговорили про те, як влучно полювати на продажі застосовуючи дієві маркетингові інструменти.

 

 

Ольга Овчиннікова маркетинг директор KIDDISVIT сформулювала кілька важливих сучасних трендів, на які має орієнтуватися  бізнес, і які вже вдається реалізовувати  в роботі.   А саме,  працюючи з лідерами думок, яких підтримують діти, - компанія має сформувати якісний пул впливових та популярних блогерів, через яких можна доносити свою позицію.

 

 

Глобальна діджиталізація нині  – неминуча реальність, яка наступає на п’яти часу теперішньому, тож якщо компанія не встигатиме за сучасними технологіями, то пастиме задніх.

 

Курс на екологічність – один із популярних напрямків ринку іграшок, який активно набирає обертів. Сировина, яку використовують для створення іграшок та дитячих товарів, має бути максимально легка у переробці.     

 

А серед досягнень - новинки, які виводяться на ринок іграшок Європи  в той самий час з’являються і в Україні, і це результат, яким пишаються українські дистриб’ютори.

 

Кирило Куницький, засновник «Бізнес Конструктору»  сформулював кілька корисних порад власникам бізнесу щодо мотивації та ефективності співробітників,  які стануть дієвими механізмами аби вивести компанію з кризи.

 

 

Тема якості іграшок привернула увагу багатьох українських ЗМІ, тож на конференції зібрались журналісти- телевізійники аби задати болючі питання фаховим спікерам.  Цього року Українська Асоціація Індустрії Іграшок залучила до дискусії учасників ринку іграшок та  представників державних контролюючих органів задля спільної мети — дотримання законодавства України при здійсненні торгівлі дитячими іграшками, захисту дітей від товару сумнівної якості,  та створення сприятливих умов для розвитку підприємницької діяльності і  реалізації прав споживачів на якісну та безпечну продукцію.

 

«Український ринок перенасичений несумлінними суб’єктами господарювання, які не дотримуються технічного регламенту безпечності іграшок. Ми відбираємо зразки  продукції, направляємо в лабораторії і отримуємо жахливі результати, — зауважив Олександр Жмуд, начальник відділу ринкового нагляду департаменту захисту споживачів Держпродспоживслужби.

 

Тетяна Гринчук, начальник управління контролю та захисту прав споживачів департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Мінекономрозвитку анонсувала презентацію, що запланована на грудень 2019 року, цікавого  онлайн-продукту– Мобільного додатку - Купуй безпечне, який об’єднає споживача, підприємця та інспектора, і дозволить здійснювати оперативне реагування на виявлення контрафактну на ринку іграшок.

 

 

А Алла Корнєєва, голова комітету з питань якості та технічного регулювання УАІІ, резонно наголосила на тому, що відповідальність за вибір безпечної іграшки лежить не лише на плечах продавців.  Бо саме батьки, обираючи іграшку дитині, завжди мають  альтернативний вибір – купувати на стихійному ринку відверту підробку чи приділити увагу питанню якості та зробити усвідомлений вибір.

 

 

Про актуальні результати щорічного дослідження ринку іграшок,  про те, як формувався ринок дитячих іграшок України в 2019 та чого чекати у 2020 році розказав СЕО компанії KIDDISVIT – Павло Овчинніков.

 

 

Цікава, інформативна та ефективна зустріч  – так IV Бізнес-конференцію "Ринок іграшок. Час змін"   характеризують її учасники свідомі та найпрофесійніші українські компаній, що займаються виробництвом, дистрибуцією та продажами дитячих іграшок.

Поділися цією статтею з іншими татами і мамами: