Конкуренція чи консенсус? Підсумки онлайн-зустрічі представників іграшкової індустрії.

Понад 150 учасників українського ринку зібрала 6 листопада онлайн-зустріч «Споживчі пріоритети - 2020 та тенденції ринку індустрії іграшок».

Павло Овчинніков, Президент ГС «Українська Асоціація Індустрії Іграшок» та СЕО KIDDISVIT, у вступному слові наголосив на актуальності консенсусу учасників ринку перед глобальними викликами, що приніс галузі 2020 рік.

«З моменту створення Української Асоціації Індустрії Іграшок наш ринок є яскравим прикладом, як у різних компаній виявляється набагато більше спільних інтересів, ніж питань конкуренції», - зауважив Павло Овчинніков. 

В  ході зустрічі були озвучені результати щорічного соціологічного дослідження, що проводиться за ініціативою Української Асоціації Індустрії Іграшок. Учасники ринку отримали велику кількість ексклюзивної інформації стосовно ключових питань українського ринку:

  • портрет споживача у 2020 році: хто він та чим керується при виборі іграшки?
  • чим сьогодні бажають грати діти, та що саме чекають на подарунок?
  • які дитячі іграшки та ігри тримаються у ТОПі популярності та є лідерами продажів?
  • які суми витрачає споживач на придбання іграшок?
  • де найчастіше купують дитячі товари, і яким чином формується розподіл продажів за категоріями?
  • у чому особливість інтернет-покупок?

Павло Овчинніков зазначив, що український ринок іграшок відчуває дефіцит комплексних досліджень поведінки та переваг споживача. Саме це підштовхнуло УАІІ започаткувати власне щорічне комплексне дослідження  ринку.

У ході зустрічі учасники ринку обговорили глобальні виклики, які змінюють ринок іграшок прямо зараз:

  •  тренди нового світу, що впливають на ринок іграшок в Україні
  • як змінилася поведінка споживача та бізнесу в 2020 році
  • як змінився об’єм ринку
  • які споживчі тенденції домінують на ринку, зокрема в сегменті e-commerce
  • які категорії іграшок втрачають місце в ТОП і які приходять їм на зміну

За словами Павла Овчиннікова, представникам іграшкової галузі важливо як ніколи обмінюватись інформацією та новими ідеями, щоб спільними зусиллями своєчасно відповідати на глобальні виклики, що стають перед ринком.

«Тільки володіючи та обмінюючись актуальною інформацією, цифрами та фактами ми на 100% зможемо бути на крок попереду», - підбив підсумки зустрічі Павло Овчинніков.

Поділися цією статтею з іншими татами і мамами: